Autor Wiadomość
KiKi
PostWysłany: Sob 21:43, 18 Mar 2006    Temat postu: Spis funkcji lua

Napisałem taki temat na forum.tibia.org.pl, to zamieszczę go i tutaj.
Cytat:

GetThingFromPos(pozycja) - Pobiera ID itema z danej pozycji

GetPlayerStorageValue(nazwagr,nr)- Sprawdza czy gracz ma zapisany w
postaci dany numer

setPlayerStorageValue(nazwagr,nr,wartość) - Zapisuje w pliku danego gracza pod podany numer określoną wartość

creatureGetBlessStatusx - Sprawdza czy istnieje błogosławieństwo o
id x
setNewBless(nazwa) - Dodaje błogosławieństwo o podnej
nazwie

getPlayerLevel(nazwagr) - Pobiera lvl gracza o podanej nazwie

getPlayerGuildStatus(nazwa) - Pobiera status członkostwa w gildii gracza
o danej nazwie

foundNewGuild(nazwa) - Tworzy nową glidie o podanej nazwie

getPlayerGuildName(nazwagr) - Pobiera nazwe gildii gracza o danej nazwie

setPlayerGuildNick(nazwagr,txt) - Zmienia opis gracza o danej nazwie na txt

DoPlayerAddHealth(liczba) - Dodaje graczowi daną ilość hp

DoPlayerAddMana(liczba) - Dodaje graczowi daną ilość mp

setPlayerVocation(nazwagr,nr) - Ustawia graczowi podaną profesje

getPlayerVocation(nazwagr) - Sprawdza profesje gracza o danej nazwie

setPlayerMasterPos(nazwagr,x,y,z) - Ustawia temple danego gracza na
podaną pozycje x y z

selfSay(txt) - Npc wypowiada podane słowa

getDistanceToCreature(nazwagr) - Pobiera odległość do danego gracza

learnSpell(nazwagr,"słowa",cena) - Uczy danego gracza zaklęcia

sell(nazwagr,id,cena) - Kupuje od gracza item (gracz dostaje kase)

buy(nazwagr,id,cena) - Sprzedaje item graczowi (gracz traci kase)

doTransformItem(item.uid,xxx) - zmienia item w xxx. Zamiast item moze byc inna zmienna ale trzeba pobrac jej id za pomoca GetThingFromPos().

doCreateItem(a,b,c) - twozy twozy item a o ilosci b w pozycji c.

doSendMagicEffect(b, a) - twozy efekt magiczny a w pozycji b.

doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "blabla.") - wysyla do gracza wiadomosc o tresci "blabla"

doRemoveItem(item.uid, a) - kasuje "item" o ilosci a.

doPlayerAddItem(cid,a,b) - Dodaje do plecaka playerowi item a o ilosci b.

doPlayerAddSkillTry(cid,a,b) - Dodaje playerowi skill a o ilosci b.

doPlayerFeed(cid,x) - Dodaje playerowi x "najedzenia".

moveToPosition(x,y,z) - przemieszcza do danych współrzędnych

selfGetPosition() - pobiera aktualną pozycję tylko npc

Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin